HTML

Új életem mindennapjairól mesélek

Nos, kedves szeretteim...Csak néhányan tudtok ennek a kis naplónak a meglétéről. Sokat gondolkodtam rajta, hogyan mondhatnám el a gondolataim és mindennapjaim, így döntöttem emellett az alternatíva mellett. Várom hozzászólásaitokat is, ha valamelyik írásom megérintett benneteket! Biztosan sokat írok majd, hiszen belevágok egy ismeretlen dologba, amitől még egy kicsit félek, de bátornak kell lennem, hogy értékes ember legyek. Nehéz ügy. A nagybetűs jövőmért teszem, az új és a régi családomért... Hogy boldogan teljenek majd a mindennapok! SZERETLEK TITEKET! A jó Isten vigyázza útjaink!

Friss topikok

  • vzschp: "A halál nem jelent semmit..."Szent Ágoston szövegének forrása??? Tudná valaki? Kösz' (2010.08.18. 14:03) Szent Ágoston: Ne sírj, mert szeretsz engem
  • Fleure: Gyönyörű és igaz!:-)))Tanulnunk kell! (2010.08.03. 20:34) Antoine de Saint-Exupéry: Fohász
  • maris80: Kedves Szilvó! Nagyon jó volt téged látni, hogy mennyire másképp éled meg a bérmálásodat, mint a m... (2009.05.13. 13:08) 2008. május 10. Bérmálásom ünnepe
  • ichtus: Drága Szilvó! Örülök, hogy újból olvashatom a blogodat. Már hiányzott:o) Olyan jó olvasnom, hogy ... (2009.03.06. 19:32) 2009.02.25.
  • dizsego: Még most is emlékszünk az első pilanatra mikor is a szomszéd házba költöztünk és megismertünk Pety... (2008.11.27. 11:40) Varró Peti

Linkblog

Csak egy kesztyű

2008.02.28. 23:31 sz.i.l.v.o.in.Ro.

Nézelődtem a C&A-ban, mikor kesztyű és sál leárazásra bukkantam.
Már karácsonyra sálat szerettem volna neked venni, Jekitől meg is tudakoltam, hogy fekete szövetkabátod van. Helyeseket láttam nagyon, Münchenben, némelyikre azt is mondtam, na ez olyan Zsófis, de nem passzolt volna a szövetkabátodhoz. A fülembe csengett, ahogy mondod… „Nagyon tetszik, meg minden, de az, hogy Németországból van, duplán emel az értékén!” :o) Mindenképp valami maradandóbbat szerettem volna. Nah, mondanom sem kell, felnézek a könyvespolcra, most jut eszembe, azóta sem írtál a könyvembe!
Szóval, nézegettem a kesztyűk között és találtam egy nagyon szép, kötött, mályva és lila kombinációjú, vékony kézre való kesztyűt. Azonnal az jutott az eszembe, ezt meg kell vennem neked. Nem tudom miért, csak úgy. Nem azért mert hálás vagyok vagy mert bármi oka lenne, egyszerűen eszembe jutottál róla.
Furcsa, hogy Gábornak már sok barátnőjét ismertük, mégsem volt senki ilyen, mint te. Kis közvetlen, cserfes, segítőkész, velünk pókerezős, együtt mozizós, beszélgetős. Ha így folytatod, még a végén kénytelenek leszünk kinyilvánítani, hogy ilyen sógornőre vágytunk! Nah jó, még a tuninghoz hozzátartozik, hogy mi szeretnénk olyan kapcsolatot veletek, ami nem csak családi, hanem baráti is. Olyan, amikor bármikor átvihetem a gyerkőimet egy hétvégére, mert az emberrel jó lenne kicsit ketten lenni, meg amikor az öcsém titkos hétvégét szervez neked és a ti gyerekeitek repennek hozzánk. Vagy közös nyaralás. :o) Persze tudom, ezt a lurkók élveznék a legjobban, mert mikor eljön az este, egyszerre 3-4 gyereket elaltatni, meg lecsitítani, elég nagy művészet! :o)
Nem baj, ha már tavaszodik, és a kesztyűt nem tudod felvenni most, remélem úgyis hordod még vagy 60 évig! :o) Jó látni, mennyire szereted, meg hogy mennyire szeret. Ez amolyan „maradj velünk” kesztyű!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szilvo-in-ro.blog.hu/api/trackback/id/tr92358828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

J.L.Sz. 2008.02.29. 04:43:52

Ez a kedvenc képem Zsófiról, olyan szép és különleges rajta, mint egy porcelán baba.---Pedig Szandibéb után hejde megfogadtam , hogy soha többé egy lányba sem fogok "beleszeretni" .Amit most írnék azt nem írhatom nagy volna a terhe, de betehetem egy lezárt borítékba , amit 5év múlva eljuttathatok a címzetthez.( még úgysincs tele a majd ekkorra szekrényem :) )
süti beállítások módosítása