HTML

Új életem mindennapjairól mesélek

Nos, kedves szeretteim...Csak néhányan tudtok ennek a kis naplónak a meglétéről. Sokat gondolkodtam rajta, hogyan mondhatnám el a gondolataim és mindennapjaim, így döntöttem emellett az alternatíva mellett. Várom hozzászólásaitokat is, ha valamelyik írásom megérintett benneteket! Biztosan sokat írok majd, hiszen belevágok egy ismeretlen dologba, amitől még egy kicsit félek, de bátornak kell lennem, hogy értékes ember legyek. Nehéz ügy. A nagybetűs jövőmért teszem, az új és a régi családomért... Hogy boldogan teljenek majd a mindennapok! SZERETLEK TITEKET! A jó Isten vigyázza útjaink!

Friss topikok

  • vzschp: "A halál nem jelent semmit..."Szent Ágoston szövegének forrása??? Tudná valaki? Kösz' (2010.08.18. 14:03) Szent Ágoston: Ne sírj, mert szeretsz engem
  • Fleure: Gyönyörű és igaz!:-)))Tanulnunk kell! (2010.08.03. 20:34) Antoine de Saint-Exupéry: Fohász
  • maris80: Kedves Szilvó! Nagyon jó volt téged látni, hogy mennyire másképp éled meg a bérmálásodat, mint a m... (2009.05.13. 13:08) 2008. május 10. Bérmálásom ünnepe
  • ichtus: Drága Szilvó! Örülök, hogy újból olvashatom a blogodat. Már hiányzott:o) Olyan jó olvasnom, hogy ... (2009.03.06. 19:32) 2009.02.25.
  • dizsego: Még most is emlékszünk az első pilanatra mikor is a szomszéd házba költöztünk és megismertünk Pety... (2008.11.27. 11:40) Varró Peti

Linkblog

Meglepetés

2007.12.25. 19:40 sz.i.l.v.o.in.Ro.

Egy jó kis közös délutánunk után, átnyújtottál nekem egy karácsonyi ajándékot. Mondtad, hogy karácsonykor bontsam majd ki. Én is átadtam a kis ajándékom, azzal a kritériummal, hogy te pedig gyújtsd majd meg az én ajándékom :) Kaptál egy ugyanolyan lámpa alakú, angyalkás, mécsest, mint amilyet én is vettem magamnak.

Valahogy arra ébredtem rá, mindenkinek olyan apróságot kell ajándékoznunk, amit ha minden karácsonykor elővesz, talán eszébe jutunk vagy egy kedves óévi pillanata az ünnepekre készülés feszültségei között. Tavaly és most is ilyen karácsonyi ajándékokkal készültünk sokaknak. És láttuk majdnem mindenkinél a tavaly készített ajándékokat :)))) Annyira boldog voltam! Tavaly mindenki ajtódíszt kapott, arany színű díszekkel, most pedig képkeretbe kaptak egy szép idézetet és egy kézzel készített angyalkát. Nagyon jól esett :) Valahogy azt éreztem, tuti... nem dolgoztunk hiába :) Nem csak kiteszik jövő évben, de még örültek is neki :)))

Aztán 25-én jött az ajándék kibontása. Te is mondtad, a tárgy, nem lesz meglepetés, mert mindenki ugyanilyen ajándékot kap, s volt szerencsém a csomagolásban résztvenni... :) Ami eszembe jutatta, mennyire fontos, hogy néha ne csak a lányocskád vagy egy konyhaasztal, hanem kézműveskedés közben is együtt legyünk. /Megjegyzem, utolsó alkalmunk erre két gipszmaszk elkészítése volt, még 2006. januárjában, Mascher Robinál, Technikán. Sárika előtte lévő nap volt 9 mm a pocakodban, emlékszel?/ Mellékesen, szükséged is volt rám, hogy a férjecskéd által tervezett gyönyörű naptároknak szánt csomagolópapírok (elegendő mennyiség), ne fogyjon el már félidőben. :) :) De pont ezért szeretlek, mert kiegészítjük egymást. Sárikádat Papája olyan kedvességel foglalta le, hogy remélem a mi nagypapijaink is ilyen szuperek lesznek, mert nagyon felnézek rá amiatt, ahogyan Sárát szórakoztatja.

Szóval... Azt mondtad, úgyis tudom, mi van benne, de van benne egy kis meglepetés is. Hát kibontottam, elkezdtem lapozgatni a naptárat :) Felfedeztem benne 2 hónapnál is Sára és én közös képeinket. Nagyot dobbant a szívem... annyira drága vagy. Aztán belegondoltam, hogy remélem, a maradék 14 naptárban, augusztuskor, nem az én fürdőruhás képemet nézik, de megnyugtattál, s nevettél. Szeretlek nagyon!

Még a névnapomkor elküldted az ajándékom, ami egy jó kis munkád volt, sok Sára-Szilvó képpel. Ez a kép is benne volt a csomagban, majd kiteszem a falamra, az albérletben. :) Sok tőletek kapott kép van fent a falamon, a nagy fürdőruháson kívül, mert azt mindig a Bibliámban tartom, ottcsak a jó Isten látja :)))))))))))))))))))) 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szilvo-in-ro.blog.hu/api/trackback/id/tr1274933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása