HTML

Új életem mindennapjairól mesélek

Nos, kedves szeretteim...Csak néhányan tudtok ennek a kis naplónak a meglétéről. Sokat gondolkodtam rajta, hogyan mondhatnám el a gondolataim és mindennapjaim, így döntöttem emellett az alternatíva mellett. Várom hozzászólásaitokat is, ha valamelyik írásom megérintett benneteket! Biztosan sokat írok majd, hiszen belevágok egy ismeretlen dologba, amitől még egy kicsit félek, de bátornak kell lennem, hogy értékes ember legyek. Nehéz ügy. A nagybetűs jövőmért teszem, az új és a régi családomért... Hogy boldogan teljenek majd a mindennapok! SZERETLEK TITEKET! A jó Isten vigyázza útjaink!

Friss topikok

  • vzschp: "A halál nem jelent semmit..."Szent Ágoston szövegének forrása??? Tudná valaki? Kösz' (2010.08.18. 14:03) Szent Ágoston: Ne sírj, mert szeretsz engem
  • Fleure: Gyönyörű és igaz!:-)))Tanulnunk kell! (2010.08.03. 20:34) Antoine de Saint-Exupéry: Fohász
  • maris80: Kedves Szilvó! Nagyon jó volt téged látni, hogy mennyire másképp éled meg a bérmálásodat, mint a m... (2009.05.13. 13:08) 2008. május 10. Bérmálásom ünnepe
  • ichtus: Drága Szilvó! Örülök, hogy újból olvashatom a blogodat. Már hiányzott:o) Olyan jó olvasnom, hogy ... (2009.03.06. 19:32) 2009.02.25.
  • dizsego: Még most is emlékszünk az első pilanatra mikor is a szomszéd házba költöztünk és megismertünk Pety... (2008.11.27. 11:40) Varró Peti

Linkblog

2009.02.25.

2009.02.25. 22:18 sz.i.l.v.o.in.Ro.

"Uram emlékeztess arra, hogy mellettem vagy utamon. És ahogy találkozom egy idegennel vagy egy baráttal, akkor minden egyes  találkozásba téged is bevonlak."

Tegnap ünnepeltük farsang utolsó napját, ebben az évben. Én azonban dolgoztam, s nagy szomorúságomra tisztán láttam, hogy esélyem sincs elmenni a többiekkel szórakozni, pedig ez tavaly is nagy buli volt, még ismertelen emberek között is. Ezen a napon, felbojdul az egész város, maszkokban, kifestve, színesen, vidáman, kreatívan, mulatozva járkálnak az emberek az utcákon, a járműveken. Vicces, ilyet Budapesten azért nem látam még.

A délelőtt a gyerekeké, akik biztosan szintén nagy várakozással vannak teli, hiszen mindenki egy másik bőrbe, szerepbe bújik bele, csak a játék kedvéért, hogy egymáson, egymással és egymásért nevessenek. A este és az éjszaka már a fiatalok és felnőttek mókája. Végül az én mókám is lett, mert Csé nagyon gyakran levisz a metróig, ha későig maradok. Ez a figyelmesség jól is esik, meg időt is spórolok vele jószerivel, mert gyalog, meg busszal az biztosan 15 perc lenne. Egy hosszú nap után meg van úgy, hogy már nincs kedvem baktatni.

Kicsit fárdatan, de nagy kedvvel vágtam neki az éjszakának, hogy csatlakozzam a többiekhez.  Ákos, Lívia és Martin ekkor már  egy belvárosi koktélbárban  tárták fel Lívi rejtett szuperebbnél szuperebb képességeit és adottságait. :o) Pontosan éjfélkor csatlakoztam a kis hármasukhoz. Martin szaladt a metrója után, így hárman maradtunk. A Sz.Á.L. fonogatók. :o) Elképesztő nagyokat nevettünk, többségében a másik tudatlanságán. Az információk áramlása múltbéli hurrikánokat gyártott, amik végigsöpörték az éjszakát, s még reggel 4-kor is több órával azelőtti "friss" információkon nevettünk. Végülis sosincs késő... Érdekes, hogy Lívivel, a  még nem törvényes Sz.Á.L.-mamával milyen mély a kapcsolatom és milyen részletes információk vannak a zsebünkben, egymásról. Sz.Á.L.-papa (Ákos) meg gyakran csak kapkodja a fejét. Tény és való, hogy Ákossal még nincs olyan mély és napi kapcsolatom, mint Lívivel, s ez emlékeztet az eredetemre. Arra, hogy mindenkinek megvan a maga dolga. S mindenkivel megvan a magunk kis feladata. :o))) Mindenesetre az útmutatás jól működik Ákos-módra /"Kit szeretek a Világon a legjobban..." és még sokminden más/ és nekem pedig pontosan erre volt szükségem. :o)))

Olyan jó, hogy a nap minden percében olyan emberekkel vagyok körülvéve, akikben él az Úr. A reggeleim Pál atyánál a nyugalomé. Majd itthon a napi evangélium, no meg néhány strófa e-mailban a szülőktől vagy barátoktól. Aztán a szeretett Lányok. :o) Majd napnyugvásnak telefonbeszélgetések haza vagy Lívivel, no meg találkozók, vacsorák, nevetések. Ezt most nehéz kimondani, de elértem, amit akartam... teljes az életem. Magamban is megtalálom magamat, Ákival is magunkat, másokkal is minket.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szilvo-in-ro.blog.hu/api/trackback/id/tr15966400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LLívi 2009.02.27. 21:23:13

:-)
Hát igen, vicces egy este volt.. legalábbis a vége!
Nem tudom, miért is csodálkozol, Szilvókám, hogy olyan mély a kapcsolatunk...Dolgoztunk rajta eleget az elmúlt hónapokban! Nem az égböl pottyant ez, hanem az Ùr adta :-)

PusziL.

Ákos (SzÁL-papa) 2009.03.04. 13:13:58

Szia!

Néha nehezen igazodom el az Ákosok között, de kezd összeállni a kép. :)
Remélem "Ákos módra" tovább tudok mutogatni ...

Puszi

ichtus 2009.03.06. 19:32:10

Drága Szilvó!

Örülök, hogy újból olvashatom a blogodat. Már hiányzott:o) Olyan jó olvasnom, hogy boldog vagy, és jól érzed magad a bőrödben!

Puszi:
Katica
süti beállítások módosítása