HTML

Új életem mindennapjairól mesélek

Nos, kedves szeretteim...Csak néhányan tudtok ennek a kis naplónak a meglétéről. Sokat gondolkodtam rajta, hogyan mondhatnám el a gondolataim és mindennapjaim, így döntöttem emellett az alternatíva mellett. Várom hozzászólásaitokat is, ha valamelyik írásom megérintett benneteket! Biztosan sokat írok majd, hiszen belevágok egy ismeretlen dologba, amitől még egy kicsit félek, de bátornak kell lennem, hogy értékes ember legyek. Nehéz ügy. A nagybetűs jövőmért teszem, az új és a régi családomért... Hogy boldogan teljenek majd a mindennapok! SZERETLEK TITEKET! A jó Isten vigyázza útjaink!

Friss topikok

  • vzschp: "A halál nem jelent semmit..."Szent Ágoston szövegének forrása??? Tudná valaki? Kösz' (2010.08.18. 14:03) Szent Ágoston: Ne sírj, mert szeretsz engem
  • Fleure: Gyönyörű és igaz!:-)))Tanulnunk kell! (2010.08.03. 20:34) Antoine de Saint-Exupéry: Fohász
  • maris80: Kedves Szilvó! Nagyon jó volt téged látni, hogy mennyire másképp éled meg a bérmálásodat, mint a m... (2009.05.13. 13:08) 2008. május 10. Bérmálásom ünnepe
  • ichtus: Drága Szilvó! Örülök, hogy újból olvashatom a blogodat. Már hiányzott:o) Olyan jó olvasnom, hogy ... (2009.03.06. 19:32) 2009.02.25.
  • dizsego: Még most is emlékszünk az első pilanatra mikor is a szomszéd házba költöztünk és megismertünk Pety... (2008.11.27. 11:40) Varró Peti

Linkblog

Az én kis meghatódós-hazatérős zeném

2008.07.24. 00:39 sz.i.l.v.o.in.Ro.

 

Az elmúlt egy év gazdagon megmutatta, mennyi helyzetben van velem az Úr, s küldi segítségül szent Kristófot. Szerencsére sosem volt még olyan helyzet, ami tragédiába botolhatott volna, hála neki és a sofőröknek.

Már gyerekkoromban, mikor Anya vezetni tanult, akkor is gyakran olvasgattam az Autóvezetők imádságát, mert az elején nem volt nagyon önbizalma. Gyakran kerestünk olyan kulcstartót vagy képet, ami őt ábrázolja, hogy az autóban tárgyilagosan is ottlegyen, ne csak a gondolatunkban, indulás előtt.

A heti rendszerességű utazás, sofőrkeresés rádöbbentett arra, mennyi jó emberrel sikerült „összeakadnom”. Volt úgy, hogy panaszkodtam, mert kényelmetlenül ültem, de sosem volt halálfélelmem. Pedig az autópályán, vad idegenek mellett…

A telekocsi szolgálat lényege, hogy egy valaki rendelkezik autóval, s keres maga mellé utastársakat, akik támogatják őt meghatározott benzinpénzzel és némi üdítő hangulattal.

Amikor életemben először próbáltam ki a telekocsi szolgálatot, teli voltam nagyon mély félelmekkel. Anyáéknak és Ákosnak meg sem mertem mondani, hogy nem vonattal jövök, hanem autóval, mert Rosenheim és Budapest között, lett volna mit aggódniuk. A média által, jó kis gondolataim támadtak, mindenféle szervkereskedelem, prostitúció és szexuális bántalmazás gyanánt, de ezek idővel elmúltak. „Bejáratott” sofőrökkel jártam, akikkel már többször utaztam. Megbízhatóan vezettek.

Istenem, mindig ott voltál velünk, egyik sem aludt el sosem és nem csinált balesetet. Áldd meg őket és adj nekik ilyen helyzetekre mindig társat, hogy a továbbiakban se vétsenek!

Néha bántott, hogy én a hátsó ülésen már Tatabányánál aludtam. Valahogy, ha az ember sokat utazik így, egy idő után 20-30 kilométer után meg tud bízni valakiben. El tud aludni mögötte. Olyan rendesek ezek az emberek! Sokukkal jó beszélgetésbe kerültem a kintlétről, a magányról, a munkámról, ami persze mindenkit érdekel/t.

Az elválásos visszautaknál, mindig alszok. Így könnyebb. Nem vagyok fáradt, de legalább nem jár az agyam. Rosenheimbe mindig nagyon nehéz volt visszamenni, mert ott nem volt senkim. Se Lívia, se olyan család vagy páciensekkel kapcsolat, mint a jelenlegiek. Üres volt az ottani életem, nem voltak benne emberek. Csak bokrok és fák, az Alpok, meg gyönyörű utcák, életem óvodája, Mangfall part és pisztrángok. A mai napig, ha a gondolataimban sétálok, mindig ott járok.

Amikor életemben először, tavaly júliusban hazajöttem Rosenheimból, a vonaton egy zenét hallgattam, csak azt. S azon sírdogáltam, mennyi mindent adok majd fel az életemből és még nem láttam, mit kapok. Egész úton csak hallgattam és latolgattam, segítséget kértem és próbáltam a mérleg nyelvén egyensúlyozni. Azóta, mikor a Budapest-táblát „megérzem”, ha épp nem is tudom meghallgatni ezt a számot, mindig eléneklem magamban. Az én kis hazatérős zeném.

Ez a zene, egy filmben is szerepel, az Igazából szerelem címűben. Az elején. Amikor az emberek a reptéren találkoznak a gyerekeikkel, unokáikkal, régi barátaikkal, testvérükkel, szüleikkel, rokonokkal, szerelmükkel, akik megkésve, megtörve, de hazajöttek a World Trade Center pusztulásából és megölelhetik egymást.

 

https://www.youtube.com/watch?v=eEjLhoKYXSg&feature=related

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szilvo-in-ro.blog.hu/api/trackback/id/tr39582708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

J.L.Sz. 2008.07.26. 21:27:34

...ha valaki így ír, annak mi lehet a lelkében?(saját tapasztalatom szerint akármilyen gyorsan írjak is egy-két gyönyörű gondolat mindig elkallódik)
süti beállítások módosítása