HTML

Új életem mindennapjairól mesélek

Nos, kedves szeretteim...Csak néhányan tudtok ennek a kis naplónak a meglétéről. Sokat gondolkodtam rajta, hogyan mondhatnám el a gondolataim és mindennapjaim, így döntöttem emellett az alternatíva mellett. Várom hozzászólásaitokat is, ha valamelyik írásom megérintett benneteket! Biztosan sokat írok majd, hiszen belevágok egy ismeretlen dologba, amitől még egy kicsit félek, de bátornak kell lennem, hogy értékes ember legyek. Nehéz ügy. A nagybetűs jövőmért teszem, az új és a régi családomért... Hogy boldogan teljenek majd a mindennapok! SZERETLEK TITEKET! A jó Isten vigyázza útjaink!

Friss topikok

  • vzschp: "A halál nem jelent semmit..."Szent Ágoston szövegének forrása??? Tudná valaki? Kösz' (2010.08.18. 14:03) Szent Ágoston: Ne sírj, mert szeretsz engem
  • Fleure: Gyönyörű és igaz!:-)))Tanulnunk kell! (2010.08.03. 20:34) Antoine de Saint-Exupéry: Fohász
  • maris80: Kedves Szilvó! Nagyon jó volt téged látni, hogy mennyire másképp éled meg a bérmálásodat, mint a m... (2009.05.13. 13:08) 2008. május 10. Bérmálásom ünnepe
  • ichtus: Drága Szilvó! Örülök, hogy újból olvashatom a blogodat. Már hiányzott:o) Olyan jó olvasnom, hogy ... (2009.03.06. 19:32) 2009.02.25.
  • dizsego: Még most is emlékszünk az első pilanatra mikor is a szomszéd házba költöztünk és megismertünk Pety... (2008.11.27. 11:40) Varró Peti

Linkblog

Abschied von Hl. Nikolaus

2008.01.12. 09:28 sz.i.l.v.o.in.Ro.

Tegnap a nagy pakolás és rohanás után bementem a városba, hogy kijelentkezzek. Kaptam a jó Istentől még egy délutánt, hogy elbúcsúzzak. Nem mondom, nagyon nehéz volt. Pont delet ütött a Hl. Nikolaus főtemplom tornya mikor a főtérre értem. Megálltam, s csak hallgattam, ahogy percekig harangoznak. Vicces, mert a Hl. Nikolaus elkezdi a harangszót, majd továbbadja, a városkapunak, onnan tovább megy a belvárosi evangélikusig a déli harangozás, majd újra a Hl. Nikolaus harangozik, ő kezdi és zárja a sort. A város főterén nincs kiírva a szentünkre, hogyan hívják, de tegnap megtudtam, ő Hl. Nikolaus. A Hl. rövidítés a „heilig”-ból jön, vagyis szent.
A főtéren nagyon finom virslit ettem pároltkáposztával és pereccel. Jól esett. Meleg is volt, meg nagyon szeretem az ő pároltkáposztájukat. Savanyított fehérkáposztát dinsztelnek meg, s fűszereket csak az érlelés alatt adnak hozzá, mikor párolják, akkor már nem.
A cím…az Abschied azt jelenti, hogy búcsúzás, elköszönés. Tehát a cím Búcsú szent Miklóstól. Ahogy álltam vele szemben, eszembe jutott az első találkozásunk. Szeptember volt, az első hétvégém Rosenheimban. A főtéren taálkoztunk. Verőfényes napsütés vett körül és sok bajor. Az őszi fesztivál hétvégéje volt. Mindenki népviseletet öltött, csodálom, hogy a vicces bajorok, nem aggattak Rád valamit, a maguk és mások szórakoztatása kedvéért. Látszott, hogy a nagy szobor szemeiddel mosolyogva tekintesz ránk és örülsz, hogy mindenki szárnyal.
Nem volt olyan hét, hogy ne találkoztunk volna, mert feltöltődni gyakran bejártam a belvárosba, s akkor mindig beköszöntem hozzád. Karácsony előtt, amikor már adventi készülődésben égett a kis városunk, a szobrod elé emeltek színpadot. Úgy tűnik, téged mindenki tiszteletben tart.
A szobroddal szemben van a nagytemplom, amit rólad neveztek el. Tegnap mentem be először oda hálát adni. Monumentális épület, épp külső felújítás alatt. Belül csend, az üvegablakokon besütött a fény. Megható volt. Beszélgettem kicsit a feljebbvalónkkal. Sok kérdés van, amire még nem kaptam választ, s egyszer nagyon szeretném megtudni. Vajon visszatalálok még ide? Teljesülnek a vágyaim?

Valamint szeretnék annyi erőt és türelmet, hogy ezt a krízisidőszakot, hamar megéljem, s legyen bennem annyi humor, hogy tudjak minden apróságon nevetni, ami még jöhet, s csak a nagyobb dolgokon sírni, egy kicsit. Tudom, hogy most nem csak nekem nehéz, mert Apáék is otthon aggódnak, meg Ákos, Ágiék, miközben tudják, hogy nem nagyon tudnak segíteni. De azért nagyon jól esik, hogy naponta jönnek a kis segítőimtől az sms-ek, e-mailok. Köszönöm :o)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szilvo-in-ro.blog.hu/api/trackback/id/tr48294282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása