HTML

Új életem mindennapjairól mesélek

Nos, kedves szeretteim...Csak néhányan tudtok ennek a kis naplónak a meglétéről. Sokat gondolkodtam rajta, hogyan mondhatnám el a gondolataim és mindennapjaim, így döntöttem emellett az alternatíva mellett. Várom hozzászólásaitokat is, ha valamelyik írásom megérintett benneteket! Biztosan sokat írok majd, hiszen belevágok egy ismeretlen dologba, amitől még egy kicsit félek, de bátornak kell lennem, hogy értékes ember legyek. Nehéz ügy. A nagybetűs jövőmért teszem, az új és a régi családomért... Hogy boldogan teljenek majd a mindennapok! SZERETLEK TITEKET! A jó Isten vigyázza útjaink!

Friss topikok

  • vzschp: "A halál nem jelent semmit..."Szent Ágoston szövegének forrása??? Tudná valaki? Kösz' (2010.08.18. 14:03) Szent Ágoston: Ne sírj, mert szeretsz engem
  • Fleure: Gyönyörű és igaz!:-)))Tanulnunk kell! (2010.08.03. 20:34) Antoine de Saint-Exupéry: Fohász
  • maris80: Kedves Szilvó! Nagyon jó volt téged látni, hogy mennyire másképp éled meg a bérmálásodat, mint a m... (2009.05.13. 13:08) 2008. május 10. Bérmálásom ünnepe
  • ichtus: Drága Szilvó! Örülök, hogy újból olvashatom a blogodat. Már hiányzott:o) Olyan jó olvasnom, hogy ... (2009.03.06. 19:32) 2009.02.25.
  • dizsego: Még most is emlékszünk az első pilanatra mikor is a szomszéd házba költöztünk és megismertünk Pety... (2008.11.27. 11:40) Varró Peti

Linkblog

Első hétvégém Rosenheimben

2007.09.03. 21:32 sz.i.l.v.o.in.Ro.

Pénteken, délután érkeztünk meg, s a fiúk már postafordultával, indultak is vissza, Magyarországra. Persze, előtte próbálták rendezni a körülöttem lévő kisebb-nagyobb problémákat. Az ember, bele sem gondolna, mennyi gikszerrel járhat, egy albérletbe való beköltözés… Talán sorolnám, hogy aki még ezen nincs túl, mire figyeljen :)

A németeknél, pénteken 2 órakor már hétvége van. Mondanom sem kell, hogy a munkához való hozzáállásuk is mutatja ezt.

Telefon ugyan van az én kis szobámban külön, de se mobilt, se külföldet nem hívhatok róla. Csak belföld.

Az internetet 8 órán keresztül próbálta beállítani egy férfi, mire sikerült. Annyira drága volt, pénteken itt volt f5-f8-ig, majd felajánlotta, hogy szombaton délelőtt is eljön, én meg éltem a lehetőséggel. Mindezt ingyen. Nem fogadott el pénzt. A neve Christmann. Talán nem véletlenül? :)

Az akasztós szekrény akad, pedig még júliusban kértem, hogy csinálják meg.

A szobaajtóm annyira akad, hogy úgy kell „feltépni” és úgy kell rányomulni, hogy egyáltalán záródjon.

A fürdőszobában, a fürdőtálban nem megy le a víz. Még szerencse, hogy két fürdőszobánk van :)

A négy szobához egy Wc, az is akkora helyen, hogy épp, hogy az ülőke elfér…

Első éjjel beszakadt az ágyam. Jó, persze, én sem vagyok könnyű, de a lécek is olyanok, hogy a kis 80 kg-os Christmann alatt is beszakadtak.

Na jó, egyenlőre ennyi :)
A kis lakásunk nagyon szép kertvárosban van. Sok itt körülöttünk az erdő és a zöld. Elég nyugis egy környék. Innen, nem messzire, kb. 500m-re folyik a Mangfalls – folyó, s a lakástól egy utcányira egy kisebb patak Ahogy megyek dolgozni, át kell majd mennem a hídon :) Nagyon felvidítja ám az embert ez a sok virág, szép kertek, friss levegő.
Vasárnap, elindultam a városba. Tőlünk egy utcányira van egy evangélikus templom és óvoda. Újépítésű, nagy kerttel, focipályával, szép virágokkal. Mindig szól a harang óra harminc és egészkor. 
Az utamat nem egészen úgy terveztem, ahogy sikerült. Vásárolni akartam ebédet és duguláscsökkentőt, hogy legalább a fürdővel haladjak. A konyhám kész, a tálcán kívül a fürdő is. A szobám kaotikus, mert itt nincs se porszívó, se partvis, így majd ki kell beszereznem valamit. Az egyik áruházban árulnak aránylag olcsó porszívót, talán majd beruházok egyre, addig meg majd kölcsönkérem az oviét. Mivel az egyetlenegy áruház nem volt nyitva itt, nem messzire a lakástól, neki vágtam a Városközpontnak. Gyalog. Vasárnap még a busz sem jár. Csak nagyon sok autó és a képen látható lovaskocsi, ami hirdeti, hogy itt az ősz és ezt ünneplik. Voltak emlékképeim, hogyan mentünk be busszal, még júliusban, így annyira nem volt nehéz. Jó egy óra sétálás (kb. 2km), nézelődés, ismerkedés után meg is érkeztem. Az emberek, elég ráérősen sétálgattak, majd beültek kávézókba, éttermekbe, amik még kitelepültek, hiszen még nincs igazán hideg. Nagyon sok ember tengeti így a vasárnapját. Délben mondhatni, 80%-ban voltak telítve az éttermek.
Sokan ünnepi gúnyát öltöttek, s nézték azokat, akik nem. Biztosan rögzítették magukban, hogy mennyi itt a nem katolikus, beöltözetlen ember. A gyerekek nagyon édin kapirgálnak a macskaköves utcákban, a földön, persze népviseletben. Nem nagyon mertem őket fényképezni, mert nem hiszem, hogy örültek volna neki, de van 1-2 képem már a női folklor divatról. Egy-kettő igazán szép! De legjobban a férfiak ruhái tetszenek. Olyan mókás, ahogyan a térdzoknijukat hordják… Sokuknak zoknikötőjük is van, hogy ne csússzon le nekik. Ja, mondanom sem kell, hogy a zoknijuk olyan vastag fonalból van kötve, mint amilyet én otthon sem hordanék télen. Ehhez a zoknihoz persze csattos, fényesre pucolt lábbeli dukál. Bajor kantáros nadrágjuk általában vagy vadászzöld vagy szürke, néha fekete színű. Érdekes kalapjaik és zakóik vannak hozzá. Nagyon sok talán kézzel hímzett. Kicsit olyan érzésem volt, mintha egy mesébe csöppentem volna bele.
Aztán hosszas sétálgatás után betértem a Mekibe, mert a lakásban semmi főznivalóm nem volt, így FischMac-et ebédeltem :) Nem nagyon fogom ezt tenni, mert 5 euroért már többszörre megfőzök magamnak mondjuk húst, meg valamit hozzá. Helyi érzéstelenítésnek ez is jó volt :)

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://szilvo-in-ro.blog.hu/api/trackback/id/tr55156765

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: reloj de pared torre eiffel 2018.02.22. 02:51:57

Aranygyökér-kivonat Kóladió kombináció - Kísérletek pszichoaktív növényekkel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása