HTML

Új életem mindennapjairól mesélek

Nos, kedves szeretteim...Csak néhányan tudtok ennek a kis naplónak a meglétéről. Sokat gondolkodtam rajta, hogyan mondhatnám el a gondolataim és mindennapjaim, így döntöttem emellett az alternatíva mellett. Várom hozzászólásaitokat is, ha valamelyik írásom megérintett benneteket! Biztosan sokat írok majd, hiszen belevágok egy ismeretlen dologba, amitől még egy kicsit félek, de bátornak kell lennem, hogy értékes ember legyek. Nehéz ügy. A nagybetűs jövőmért teszem, az új és a régi családomért... Hogy boldogan teljenek majd a mindennapok! SZERETLEK TITEKET! A jó Isten vigyázza útjaink!

Friss topikok

  • vzschp: "A halál nem jelent semmit..."Szent Ágoston szövegének forrása??? Tudná valaki? Kösz' (2010.08.18. 14:03) Szent Ágoston: Ne sírj, mert szeretsz engem
  • Fleure: Gyönyörű és igaz!:-)))Tanulnunk kell! (2010.08.03. 20:34) Antoine de Saint-Exupéry: Fohász
  • maris80: Kedves Szilvó! Nagyon jó volt téged látni, hogy mennyire másképp éled meg a bérmálásodat, mint a m... (2009.05.13. 13:08) 2008. május 10. Bérmálásom ünnepe
  • ichtus: Drága Szilvó! Örülök, hogy újból olvashatom a blogodat. Már hiányzott:o) Olyan jó olvasnom, hogy ... (2009.03.06. 19:32) 2009.02.25.
  • dizsego: Még most is emlékszünk az első pilanatra mikor is a szomszéd házba költöztünk és megismertünk Pety... (2008.11.27. 11:40) Varró Peti

Linkblog

Varró Peti

2008.11.11. 23:14 sz.i.l.v.o.in.Ro.

"Pallos Judit fájó szívvel, de hitében megerősödve, a maga és családja nevében tudatja, hogy férje

Varró Péter

35 éves korában tragikus hirtelenséggel elhunyt Budapesten, 2008. október 31-én.

Szeretett halottunkat a Cinkotai temető (Bp. XVI. Simongát u.) halottasházából

2008. november 14-én pénteken 11 óra 15 perckor
 
kísérjük utolsó útjára, a római katolikus egyház szertartása szerint.
Közvetlenül a szertartás után körülbelül 13 óra 15 perckor engesztelő szentmiseáldozatot mutatunk be a
Budapest Rákosfalva Szent István Király plébánia templomban
(Bp. XIV. Álmos vezér tér 1.).

EMLÉKÉT EL NEM MÚLÓ SZERETETTEL ŐRIZZÜK:

Felesége: Pallos Judit és gyermekeik: Varró Anna és Varró Márton
Édesanyja: Varró Imréné,
Nagymamái,
Judit szülei,
Keresztszülei és gyermekeik,
Unokatestvérei és családjaik,
Nagynénjei és családjaik,
Rokonai, Barátai, Szomszédai, Tanítványai, Munkatársai
és mindazok, akik ismerték és szerették Őt.

Táviratcím: Varró, 1106 Budapest, Nagyicce út 17.
                    Pallos, 1147 Budapest, Czobor u. 56/B."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ma este olvastam a hírt, kedves Péter, hogy elköltöztél tőlünk. Nagyon megrázott. Gyerekkoromban te voltál a példa, a helyes út a közösségünkben, a cserkészetben. Mindig teli voltál optimizmussal és derűvel, pedig belülről te is véreztél. Máig emlékszem, amikor a mezőn vizsgáztattál, hogy kiscserkész lehessek, s neked kellett elénekelnem a indulót. Amint felfogtam a hírt, azonnal így is búcsúztattalak. Nagyon tartalmas gyerekkorom volt veletek, s egy tartást adtatok az életemnek, értékeket, erkölcsöt, amit mindig magamnál hordok és büszkén viselek. Apa mindig kinevetett, mikor azt mondtam, "találkozok a cserkésztestvéreimmel délután", de én ezt komolyan gondoltam. Neked akkor már nem volt öcséd, s nálunk találtál biztos utat. Peti, pénteken elbúcsúztatunk, Isten áldásával. Szeretettel: Szilvó

"Mert nekem az élet Krisztus, és a meghalás nyereség! Ha pedig az életben maradás az eredményes munkát jelenti számomra, akkor, hogy melyiket válasszam: nem tudom. Szorongat ez a kettő: vágyódom elköltözni és Krisztussal lenni, mert ez sokkal jobb mindennél; de miattatok nagyobb szükség van arra, hogy életben maradjak. Erről meggyőződve tudom is, hogy életben maradok, és együtt maradok mindnyájatokkal, a hitben való növekedésetekre és örömötökre; így méginkább dicsekedtek majd velem Krisztus Jézusban, amikor ismét megjelenek nálatok."

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szilvo-in-ro.blog.hu/api/trackback/id/tr99764390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maszatkapitány 2008.11.12. 23:32:45

Péter a barátom volt. A legjobb. S most elment és magával vitte húsz év barátságának minden percét és mosolyát. Elvitte a gyermeki cserkész éveket, a táborozást és az örsgyűléseket. Az éjszakai túrát, a próbázást és a számháborút.
Kamaszként keresve magam, Ő mutatott hitet és erényt. Ő volt a PÉLDA, akire felnéztem. Ha szomorú voltam és valami "nagy" bajon volt, akkor a csillogó kék szemével elég volt rámnéznie és rögtön jobb kedvem lett.
Aztán később, már felnőttként együtt "fürdettünk" a máltánál. Ezeknek az éveknek is nagy jelentősége volt a számomra. Megtanultam értékelni az életet, idősekkel bánni és lelki vezető lenni.
Aztán egy napon Peti felajánlott egy állást ott, ahol tanított. Két boldog év következett, aminek az lett az eredménye, hogy megismertem a feleségemet. Ő volt a tanúm az esküvőn és együtt buliztunk utána...

Most volt a fiam keresztelője. Előtte egy héttel még beszéltünk. Boldognak tűnt és tele volt tervekkel. Utána pár nappal döntött: hazamegy.

Megdöbbenten álltam a mobilommal a kezemben és azt kérdeztem magamtól: MIÉRT?
Aztán megértettem mindent. Mostmár felnőttem a feladathoz, és ő elengedi a kezem.

Köszönöm Peti, hogy segitettél kialakítani az életemet! Köszönöm, hogy mutattál nekem egy értékrendet, amit sokan követünk! Köszönöm, hogy az életem meghatározó része voltál és vagy! Köszönöm, hogy a barátod lehettem!

Isten veled Péter!

sz.i.l.v.o.in.Ro. 2008.11.13. 09:34:02

Holnap találkozunk. Péternek segítünk egy kicsit a költözködésben...

dizsego 2008.11.27. 11:40:39

Még most is emlékszünk az első pilanatra mikor is a szomszéd házba költöztünk és megismertünk Petya.
A sors csupán szűk egy évet adott nekünk de ez a rövid idő is elég volt ahhoz, hogy örökre szívünkbe zárjuk szeretetedet!
Néhány apró beszélgetés melyek családról, örömökről, tervekről és megoldandó problémákról szóltak,kedves mosolyod és az állandó önzetlen segítséged.. soha nem felejtjük.
A kincs melyet hátrahagytál nekünk szeretetről, igaz barátságról és elfeledett értékekről szól.
Mi gazdagabbak lettünk! Köszönjük..

Bogi és Miki!
süti beállítások módosítása