HTML

Új életem mindennapjairól mesélek

Nos, kedves szeretteim...Csak néhányan tudtok ennek a kis naplónak a meglétéről. Sokat gondolkodtam rajta, hogyan mondhatnám el a gondolataim és mindennapjaim, így döntöttem emellett az alternatíva mellett. Várom hozzászólásaitokat is, ha valamelyik írásom megérintett benneteket! Biztosan sokat írok majd, hiszen belevágok egy ismeretlen dologba, amitől még egy kicsit félek, de bátornak kell lennem, hogy értékes ember legyek. Nehéz ügy. A nagybetűs jövőmért teszem, az új és a régi családomért... Hogy boldogan teljenek majd a mindennapok! SZERETLEK TITEKET! A jó Isten vigyázza útjaink!

Friss topikok

  • vzschp: "A halál nem jelent semmit..."Szent Ágoston szövegének forrása??? Tudná valaki? Kösz' (2010.08.18. 14:03) Szent Ágoston: Ne sírj, mert szeretsz engem
  • Fleure: Gyönyörű és igaz!:-)))Tanulnunk kell! (2010.08.03. 20:34) Antoine de Saint-Exupéry: Fohász
  • maris80: Kedves Szilvó! Nagyon jó volt téged látni, hogy mennyire másképp éled meg a bérmálásodat, mint a m... (2009.05.13. 13:08) 2008. május 10. Bérmálásom ünnepe
  • ichtus: Drága Szilvó! Örülök, hogy újból olvashatom a blogodat. Már hiányzott:o) Olyan jó olvasnom, hogy ... (2009.03.06. 19:32) 2009.02.25.
  • dizsego: Még most is emlékszünk az első pilanatra mikor is a szomszéd házba költöztünk és megismertünk Pety... (2008.11.27. 11:40) Varró Peti

Linkblog

"Tanúságot téve addig, légy a fény, a jel!"

2009.11.10. 23:39 sz.i.l.v.o.in.Ro.

Az én kis szívemcsücske kedvenceim... Az Eucharist és a Jel.

https://www.youtube.com/watch?v=k3gBYjnKJ8I

Eltelt az első fél év, amióta megbérmáltak. A képen                       Simon András "A küldetés kezdete" című rajz látható.

Az én küldetésem az emberek szeretetében és szolgálatában rejlik. Mások életminőségének javításán, főként sérült emberek esetében. Ez a küldetés és az ebben való hivatástudat egyre mélyebb bennem. Jól érzem magam benne, boldogsággal tölt el, szárnyakat kapok és mindennapos visszajelzéseket. Már ha csak arra gondolok, ahogy  Pál atyám minden nap vár és örül nekem és ahogy ez Dorkában is megvolt. Boldog vagyok. :o)

A minap épp egy dicsőítésre gyűltünk össze, csak mint kisközösség, próba gyanánt, hogy a következő szolgálatokra készüljünk. Az első dal is a Szentlélekhez szólt és nagyon szeretem, de az utolsó, a Jel, a kedvenc, a mindent eláruló, a legszeretettebb dal. Ugyan Ákossal mostanában alig van kapcsolatom, mégis, mint aki megérezte, hogy nekem ez pont most fontos, javasolta, hogy ketten énekeljük. A kapcsolatunk alapos tükörképe az apukámmal való kapcsolatomnak, néhol tűz és víz, máskor tiszta és mély, mint az Alpok levegője Rosenheimban. Ákossal ez a dal, azonban kettőnk között a Jel. A jel arról, hogy "a szeretet soha el nem múlik". 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szilvo-in-ro.blog.hu/api/trackback/id/tr331516903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása